
Gry Olsen ble den heldige vinner av middag for 2 personer på Skipperstuen i Drøbak
Det er alltid ekstra stas å kunne dele gode nyheter – og denne gangen handler det om både festivalglede, bursdagsfeiring og en premie som traff helt perfekt!
Vinneren av konkurransen om Middag for 2 på Skipperstuen under Drøbak Havnefestival er nemlig Gry Olsen – en ekte Drøbak Havnefestival-entusiast!
En trofast festivalgjenger
Gry har vært fast inventar på festivalen helt siden starten. Hver eneste sommer har hun gledet seg til det som for mange har blitt årets store høydepunkt i Drøbak. Og i år er intet unntak.
– «Spesielt nå i år, da det er så bra artister!» sier hun entusiastisk.
Blant årets favoritter trekker hun spesielt frem Ina Wroldsen og Espen Lind, men understreker samtidig:
– «Men alle artistene dere har invitert i år er kjempebra!»
Med et så sterkt artistprogram er det mange som har vært raske ute med billettkjøp – og fredagen er allerede nær utsolgt.
Et vinnerøyeblikk med perfekt timing
Gry sikret seg festivalbillett i tide – og ble automatisk med i trekningen av konkurransen om Middag for 2 på Skipperstuen. At hun faktisk vant, kunne knapt skjedd på et bedre tidspunkt.
Hun forteller lattermildt:
– «Jeg hadde bursdag, og min venninne ønsket å spandere restaurantbesøk på meg. Jeg valgte da Skipperstuen. Så når dere kontaktet meg og fortalte at jeg hadde vunnet, så satt vi der og koste oss!»
Snakk om timing!
Hvem får bli med?
Selve middagen planlegger Gry å bruke litt nærmere festivalen. Hvem hun skal ta med seg er fortsatt ikke bestemt – så her er det fortsatt håp for venner og kjente. Det er bare å starte smiske- og smøringskampanjen!
Vi gratulerer så mye, Gry – og gleder oss til nok en fantastisk sommer under Drøbak Havnefestival!