
NM i Fiskesuppe
NM i fiskesuppe på Drøbak Havnefestival 2026
Lørdag 25.juli, kl. 08.00-16.00
Er du Norges beste til å lage fiskesuppe?
Om du tenker at du er et råskinn på fiskesuppe, bør du melde deg på her!
Det spiller ingen rolle om du til daglig er husmor, revisor eller profesjonell kokk, så lenge du elsker fiskesuppe og mener du selv lager en god variant.
Du kan også være dere, dvs en vennegjeng, et idrettslag, noen turkamerater etc, som går sammen om å lage landets beste suppe.
Det blir rigget til 10 matlagingsstasjoner på molo B, lørdag 26.juli. Hver deltager/Team har 3x3 meter tilgjengelig, under tak i et stort felles telt
Hver deltager får til disposisjon:
- 2 stk bord
- 2 stk 2000w kokeplater
- Vann til håndvask
Komplett regelverk blir lagt ut her snart, samt sendt til alle deltakerne ved påmelding.
OBS! Kun 10 plasser
Dommerpanel består som tidligere av profilerte kokker i toppskiktet i år: Harald Osa, Harald Kvist, samt flere landslagskokker.
Som tidligere vil vi også se lokale fiskesuppe-elskere ved dommerbordet. Sammen skal de gjøre sin vurdering mens publikum får mulighet til å stemme frem sin favoritt.
Konkurransen vil foregå i matteltet på Molo B under Drøbak havnefestival.
Påmelding innen fredag 01. juli på denne e-post adressen:
- Navn på alle deltagere på laget
- Alder
- Restaurant (om du er kokk)
- Telefon nr
- E-postadresse
- Annen relevant info
Mere detaljert info vil bli tilsendt.
Spørsmål? Ta kontakt med Molo-B ansvarlig Per Espen på Tlf. 92266657 eller e-post:
Det blir flotte premier og et diplom tegnet for anledningen av Drøbakskunstneren Jan Kåre Øien, dette kan selvfølgelig rammes inn og henges på strategisk sted for heder og ære.


